Prawo do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby odstąpić od umowy:
● Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (dostępny tutaj: https://www.lafaret.pl/zwroty) i wyślij go na adres
● Możesz również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną (na adres e-mail lafaret24@gmail.com).
● Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
○ Twoje imię i nazwisko
○ Twój adres
○ Twój numer telefonu
○ Twój adres e-mail
○ Numer zamówienia
○ Informację o produktach, które chcesz zwrócić
○ Datę i podpis
Skutki odstąpienia od umowy:
● W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwróci Ci kwotę równą cenie towaru oraz kosztom jego dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep) w terminie 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
● Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na Twój rachunek bankowy lub inny wskazany przez Ciebie sposób.
● Będziesz zobowiązany do zwrotu towaru do sklepu w terminie 30 dni od dnia odstąpienia od umowy. ● Koszt zwrotu towaru ponosi klient.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
● Umów o świadczenie usług, których wykonanie rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy za zgodą konsumenta (np. usługi hostingowe)
● Umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. e-booki, muzyka mp3)
● Umów o świadczeniach, których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
● Umów o świadczeniach, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
● Umów o świadczeniach, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higieny
● Umów o świadczeniach, których przedmiotem są rzeczy, które po zmieszaniu z innymi rzeczami stają się nierozłącznie połączone
● Umów o naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca wykonał te usługi za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformował konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia usługi
● Umów o przewóz osób, rzeczy lub usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli przedsiębiorca zobowiązał się do świadczenia usługi w określonym dniu lub w określonym terminie
● Umów, w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
● Umów zawieranych na licytacji publicznej
● Umów o świadczenie usług w zakresie gier hazardowych lub loterii